مودت

وبسایت فرهنگی-آموزشی مودت

مودت

وبسایت فرهنگی-آموزشی مودت

مودت، جایی است برای علم آموزان، دانش آموزان، و علاقه مندان به مطالب فرهنگی در حیطه های گوناگون. شما در این جا مطالب آموزشی و درسیT مطالب علمی ادبی مختلف مثل شعر، مقاله مطالب چندرسانه ای فرهنگی مثل موسیقی، مداحی، مولودی خواهید یافت.

آخرین نظرات
  • ۲۲ آذر ۹۷، ۱۷:۳۱ - سیّد محمّد جعاوله
    احسنت
  • ۱۰ آذر ۹۷، ۱۳:۳۰ - نگار جهانشاهی
    عالی

۱۳ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

رئیس پلیس فتا کرمان گفت: مردی که در فضای مجازی خود را به عنوان یک خانم معرفی و مبلغ 600 میلیون ریال با وعده ازدواج از یک شهروند کلاهبرداری کرده بود، شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  سرهنگ "کامبیز اسماعیلی" گفت:در پی مراجعه فردی مبنی بر کلاهبرداری 600 میلیون ریالی از وی در اینترنت پرونده ای در این خصوص در پلیس فتا تشکیل شد. 
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۵ ، ۲۱:۳۸
HOSSEIN,A

در مراسمی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، هشت فروند بالگرد، به دستگاه های لشکری و کشوری تحویل داده شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۵ ، ۲۱:۲۸
HOSSEIN,A

کارکنان قطار موفق شدند آتش سوزی مهیب یک قطار مسافربری را مهار کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شاهدان عینی جزئیات حادثه آتش سوری قطار در نزدیکی اهواز را تشریح کردند.

یکی از ترمز بانان قطارگفت: پس ازبازدید قطاردرایستگاه اندیمشک به اهواز رفتیم و هنوز 5 کیلومتراز مسیر را طی نکرده بودیم که متوجه شدیم واگن شماره2920216 که پنجمین واگن قطار بودآتش گرفته است. 

قطار

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۵ ، ۲۱:۲۲
HOSSEIN,A

اکن ازتورک، فرمانده سابق نیروی هوایی ترکیه، به تحریک کودتا در این کشور اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فرمانده سابق نیروی هوایی ترکیه که در جریان کودتای ترکیه دستگیر شده بود به هدایت و طرح‌ریزی این کودتا اعتراف کرد.

خبرگزاری دولتی ترکیه (آناتولی) اعلام کرد:  فرمانده سابق نیروی هوایی ارتش ترکیه به برنامه ریزی برای کودتا اعتراف کرده است.

irinn.ir

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۵ ، ۲۱:۱۵
HOSSEIN,A

با سلام خدمت همه ی دوستداران اهل بیت علیهم السلام ،شما می توانید مجموعه مناجات و روضه های حاج محمود کریمی مداح مشهور اهل بیت و عصمت طهارت را که در شب آخر ماه رمضان سال 1395 اجرا شده به صورت فایل صوتی در ادامه مطلب دانلود کرده و یا به صورت آنلاین گوش دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۸:۲۵
HOSSEIN,A

عید فطر روز اول ماه شوال و در پایان ماه رمضان است. عید فطر از مهم‌ترین جشن‌ها و اعیاد مسلمانان است. در کشورهای اسلامی، عید فطر از جمله اعیاد بسیار مهم محسوب می‌شود و معمولاً با تعطیلی رسمی همراه است.
در این روز، روزه حرام است و مسلمانان نماز عید برگزار می‌کنند. پرداخت زکات فطره در این روز بر مسلمانان واجب است. در ایران از سال ۱۳۹۰ با تصویب مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان عید فطر دو روز (روز عید و روز بعد) تعطیل است.
میتوانید درادامه مطلب گلچین تبریک عید فطر را ببینید.

۴ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۰:۴۰
HOSSEIN,A

امام خمینی رحمه الله در پیامی، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامید:

بسم الله الرحمن الرحیم

مسلمین ایران و جهان‍! من در طی سالیان دراز، خطر اسرائیل غاصب را گوشزد مسلمین نمودم، که اکنون این روزها به حملات وحشیانه خود به برادران و خواهران فلسطینی شدت بخشیده است، و به ویژه در جنوب لبنان به قصد نابودی مبارزان فلسطینی، پیاپی خانه و کاشانه ایشان را بمباران می کند. من از عموم مسلمانان جهان و دولت های اسلامی می خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن، به هم بپیوندند. و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است، و می تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان روز قدس انتخاب، و طی مراسمی هم بستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان اعلام نمایند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۵ ، ۲۳:۰۶
HOSSEIN,A

چرا روز قدس مهم است؟

* روز قدس نماد صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی حق در مقابل باطل
چقدر سعی کرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند در طول این سالها که روز قدس را که نماد صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی حق در مقابل باطل است، تضعیف کنند. روز قدس نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی حق و باطل، صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی عدل در مقابل ظلم است. روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است. روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی صهیونیزم است که به وسیله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی دست متجاوز اشغالگران، مداخله کنندگان، قدرتهای استکباری به جان امت اسلامی افتاده است. روز قدس چیز کوچکی نیست. روز قدس یک روز جهانی است. یک پیام جهانی هم دارد.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۵ ، ۲۳:۰۰
HOSSEIN,A

دعای جوشن کبیر در یکی از غزوات صدر اسلام از جانب جبرئیل برای پیامبر اسلام آورده شده است. این‌ دعا صد بند دارد و هر بند حاوی‌ ده‌ "اسم" از اسمای‌ خداست‌، به‌جز بند 55 که‌ یازده‌ اسم‌ باریتعالی در آن‌ آمده‌ است‌؛ بنابراین‌، درمجموع‌، این‌ دعا حاوی‌ هزار و یک‌ «اسم‌» خدای‌ متعال‌ است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۸:۴۴
HOSSEIN,A

دعای جوشن کبیر که در شب های ماه مبارک رمضان علی الخصوص در شب های قدر خوانده می شود. این دعا شامل اسامی و صفات متبرکه خداوند می باشد و خواندن در شب های پرفضیلت قدر بسیار سفارش شده است. بنا به روایات این دعا را جبرئیل به پیامبر گرامی اسلام آموزش داده است.
دعای جوشن کبیر از 100 بند تشکیل شده است و پس از پایان هر بند عبارت ” سُبْحَانَکَ یَا لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنَا مِنَ النَّارِ یَا رَبِّ ” خوانده می شود. در دعای جوشن کبیر 1001 نام و صفت الهی آورده شده است. هم اکنون می توانید فایل صوتی دعای جوشن کبیر با صدای مداحان و اساتید مشهور فارسی و عربی به همراه متن و ترجمه فارسی و انگلیسی با فرمت PDF به صورت رایگان و با لینک مستقیم  دریافت نمایید.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۸:۲۷
HOSSEIN,A