مودت

وبسایت فرهنگی-آموزشی مودت

مودت

وبسایت فرهنگی-آموزشی مودت

مودت، جایی است برای علم آموزان، دانش آموزان، و علاقه مندان به مطالب فرهنگی در حیطه های گوناگون. شما در این جا مطالب آموزشی و درسیT مطالب علمی ادبی مختلف مثل شعر، مقاله مطالب چندرسانه ای فرهنگی مثل موسیقی، مداحی، مولودی خواهید یافت.

آخرین نظرات
  • ۲۲ آذر ۹۷، ۱۷:۳۱ - سیّد محمّد جعاوله
    احسنت
  • ۱۰ آذر ۹۷، ۱۳:۳۰ - نگار جهانشاهی
    عالی

کارکنان قطار موفق شدند آتش سوزی مهیب یک قطار مسافربری را مهار کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شاهدان عینی جزئیات حادثه آتش سوری قطار در نزدیکی اهواز را تشریح کردند.

یکی از ترمز بانان قطارگفت: پس ازبازدید قطاردرایستگاه اندیمشک به اهواز رفتیم و هنوز 5 کیلومتراز مسیر را طی نکرده بودیم که متوجه شدیم واگن شماره2920216 که پنجمین واگن قطار بودآتش گرفته است. 

قطار

با کشیدن شیفت خطر و پیاده کردن مسافران بلافاصله به ایستگاه قطار اندیمشک اطلاع داده شدولی باز هم شعله های آتش زبانه می کشید، مجبور شدیم به  زیر واگن در حال سوختن برویم و این واگن را از دو سمت از واگن های دیگر جدا کردیم سپس با کفش خط آهنی آن را مهار کرده و واگن های دوسمتش با لکوموتیو ودیزل یدکی که از اندیمشک آمده بود از واگن فاصله داده شد عملیات نفسگیری بود حتی آتش نشان ها نتوانستند واگن را خاموش کنند و آن کاملا در آتش سوخت.

قطار

در این حادثه که در 5 کیلومتری ایستگاه قطار اندیمشک رخ داد همه مسافران تخلیه شدند واگن آتشین از دو سمت از واگن های دیگر جدا شد و کاملا سوخت.
 
براساس اطلاعات دریافتی هنوز علت آتش سوزی مشخص نیست و تحقیقات کارشناسی ادامه دارد.

irinn.ir

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">