مودت

وبسایت فرهنگی-آموزشی مودت

مودت

وبسایت فرهنگی-آموزشی مودت

مودت، جایی است برای علم آموزان، دانش آموزان، و علاقه مندان به مطالب فرهنگی در حیطه های گوناگون. شما در این جا مطالب آموزشی و درسیT مطالب علمی ادبی مختلف مثل شعر، مقاله مطالب چندرسانه ای فرهنگی مثل موسیقی، مداحی، مولودی خواهید یافت.

آخرین نظرات
  • ۲۲ آذر ۹۷، ۱۷:۳۱ - سیّد محمّد جعاوله
    احسنت
  • ۱۰ آذر ۹۷، ۱۳:۳۰ - نگار جهانشاهی
    عالی

۱۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

بر حذر باشیم شاید فردایی {دگر} نباشد !!!

 

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۶
HOSSEIN,A

دعای روز پنجم ماه رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ اجْعَلْنی فیهِ من المُسْتَغْفرینَ واجْعَلْنی فیهِ من عِبادَکَ الصّالحینَ القانِتین واجْعَلْنی فیهِ من اوْلیائِکَ المُقَرّبینَ بِرَأفَتِکَ یا ارْحَمَ الرّاحِمین.

خدایا قرار بده در این روز از آمرزش جویان وقرار بده مرا در این روز از بندگان شایسته وفرمانبردارت وقرار بده مرا در این روز ازدوستان نزدیکت به مهربانى خودت اى مهربان ترین مهربانان.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۳۰
HOSSEIN,A

دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان

اللهم قونی فیه علی اقامة امرک و اذقنی فیه حلاوة ذکرک واوزعنی فیه لاداءشکرک بکرمک, واحفظنی فیه بحفظک و سترک یا ابصر الناظرین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۲۵
HOSSEIN,A

دعای کمیل عربی (استودیویی) با نوای حاج میثم مطیعی، به صورت صوتی آماده دریافت می باشد.

دانلود

حجم

عنوان فایل

ردیف

دانلود

23.67MB

دعای کمیل عربی (استودیویی)

1

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۶
HOSSEIN,A

یک متخصص گوارش گفت: رعایت رژیم غذایی مناسب در کنترل اختلالات گوارشی نقش بسزایی دارد، این موضوع در ماه مبارک رمضان به دلیل تغییر الگوی تغذیه بیشتر نمایان می‌شود.

علیرضا میرکریمی در گفت‌وگو با فارس، گفت: در ماه مبارک رمضان معمولاً الگوی دریافت غذا از زمان صرف وعده‌های غذایی تا ترکیب غذایی که مصرف می‌شود تغییر می‌یابد در نتیجه این حالت ممکن است علائم و عوارض برخی بیماری‌های گوارشی را تحت تاثیر قرار دهد.

وی ادامه داد: بیماری زخم معده و اثنی‌عشر یکی از این بیماری‌هاست چرا که با نخوردن غذا به مدت طولانی، ترشحات معده کاهش یافته و حرکات معده و روده هر دو ساعت یکبار انجام می‌شود.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۴
HOSSEIN,A

 «و من اکثر فیه من الصلوه على ثقل الله میزانه یوم تخفف فیه الموازین» (۱)
هر کس در این ماه بر من زیاد صلوات بفرستد ترازوى اعمالش ‍ سنگین خواهد شد، روزى که ترازوى اعمال بسیارى از مردم سبک مى شود.

در رابطه با صلوات بر پیامبر و اهل بیتشان تاکیدات فراوانی وارد شده است. معناى صلوات دادن بر رسول خدا آن است که خدایا رحمتت را بر پیامبر و آل پیامبر نازل فرما. وقتى این رحمت بر حضرت نازل شد به دیگران هم مى رسد چون او مجراى فیض ‍ است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۰
HOSSEIN,A

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، پاسخ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به پرسشی درباره «افطار عمدی روزه» را منتشر کرد.
متن سوال منتشر شده و پاسخ رهبر انقلاب اسلامی به آن به شرح زیر است:

«سؤال: اگر فردی به‌خاطر عذری قوی، پنجاه درصد احتمال دهد که روزه بر او واجب نیست و به همین دلیل روزه نگیرد، ولی بعداً معلوم شود که روزه بر او واجب بوده، از جهت قضا و کفّاره چه حکمی دارد؟

جواب: اگر افطار عمدی روزه ماه مبارک رمضان به مجرد احتمال عدم وجوب روزه بر وی باشد، در فرض سؤال علاوه بر قضا، کفّاره هم بر او واجب است. اما اگر افطار به علت ترس از ضرر باشد و ترس هم منشأ عقلایی داشته باشد، کفّاره واجب نیست، ولی قضا بر او واجب است.

اجوبه الاستفتائات، سوال ۷۳۵»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۰۱
HOSSEIN,A

کلاهبرداران با بارگذاری سایت‌های جعلی ادعا می‌کنند کارشان خیرخواهانه است اما این ادعا صحت ندارد و حتی امکان دارد درگاه‌هایی که بارگذاری می‌شود، فیشینگ باشد و اطلاعات حساب‌های بانکی افراد از طریق فیشینگ دریافت و به جای اینکه این وجوهات به نفع افراد نیازمند ضبط شود از این طریق به دست افراد هکر برسد.
رئیس‌پلیس فتای قم درباره کلاهبرداری از شهروندان در فضای مجازی با سوءاستفاده از عواطف و احساسات مردم هشدار داد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۵۶
HOSSEIN,A

چهار گاه ،در موسیقی عرب بانام جهارکا یا عجم ذکر می شود و در موسیقی ایران با نام های چهارگاه-ماهور -راست پنجگاه ذکر می شود.

استاد شحات یکی از قاریان بزرگ قرآن بوده که قطعه ای با مقام چهارگاه از سوره مائده آیه 112 از تلاوت ایشان در سایت گذاشته شده است.برای شنیدن و یا دانلود ادامه مطلب را بخوانید.

۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۸
HOSSEIN,A

همه ما از عنایات و توجه ویژه امام زمان به حضرت ابوالفضل العباس‌ را شنیده ایم و این که امام زمان در مصیبتی که بر جد و عموی بزرگوارشان حضرت ابوالفضل العباس‌ گریه می کنند و انتظار فرج را میکشند.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۹
HOSSEIN,A