مودت

وبسایت فرهنگی-آموزشی مودت

مودت

وبسایت فرهنگی-آموزشی مودت

مودت، جایی است برای علم آموزان، دانش آموزان، و علاقه مندان به مطالب فرهنگی در حیطه های گوناگون. شما در این جا مطالب آموزشی و درسیT مطالب علمی ادبی مختلف مثل شعر، مقاله مطالب چندرسانه ای فرهنگی مثل موسیقی، مداحی، مولودی خواهید یافت.

آخرین نظرات
  • ۲۲ آذر ۹۷، ۱۷:۳۱ - سیّد محمّد جعاوله
    احسنت
  • ۱۰ آذر ۹۷، ۱۳:۳۰ - نگار جهانشاهی
    عالی

انتخاب، حق ماست

جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۰۱ ب.ظ

امروز مصادف با دومین روز از ماه اسفند هزاروسیصد نود و هشت، روز جمعه، روز ادای دین به انقلاب و انتخاب یک نماینده صالح از خودمان است. روز انتخابات، انتخاب نمایندگان مجلس که با تک تک رای مردم شهرشان به مجلس راه خواهند. رای دادن حق مردم کشور عزیزمان است. و هر نماینده ای که موفق شود، باید به مراتب بیشتر از تعداد رایی که مورد اعتماد مردم قرار گرفته، و در صندوق ها انداخته اند، تلاش کند در جهت ارتقای قدرت مجلس، در جهت توسعه کشور و توجه به خواسته های مردمی که به نمایندگی از آن ها درصندلی مسئولیت و قدرت قرار گرفته اند و در نهایت این که هرکاری که از دستشان براید برای رفاه مردم در این شرایط بکنند. و در طول این چهار سال فراموش نکنند مردمی را که انتخاب کرده اند آن ها را و به همین تعداد حتی بیش تر نیز حمایت دریافت خواهد کرد اگر کم نگذارد برای مردم باشد نه برای خود ... .

همه ی آن هایی که حق رای دارند (بالای هجده سال تمام)، سعی خواهند کرد از بین نامزدهای انتخاباتی فردی را انتخاب کنند که به نظر خودشان یا به نظر یک فرد صالح و عاقل مورد اعتماد، فردی باشد دارای کارنامه موفق، دارای شهرت جوانمردی، خدمتگزاری به مردم، و فردی با قدرت و سواد اقتصادی، سیاسی زیاد و قدرت تکلم و مطالبه گری بالا که بتواند در مجلس به بهترین قانون رای دهد و از حق و حقوق مردم و شهرش شجاعانه دفاع کند، مطالبه کند و پیشنهاد دهد در جهت بهبود شرایط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور عزیزمان، جمهوری اسلامی ایران.

من رای خواهم داد چون رای دادن حق من است. من رأی خواهم داد چون نظام و اصل انقلاب را دوست دارم. من رای می دهم چون کشورم را دوست دارم. من رای می دهم چون امنیت را دوست دارم. من رای می دهم تا سهمی در انتخاب فرد شایسته و مجلس قدرتمند داشته باشم. من رای می دهم و انتظار دارم فردی که انتخاب می کنم کارنامه چهارساله جدیدی را برای خود رقم بزند که محبوب مردم باشد و خدمتگزار و مورد احترام مردم.

شــاید برخــی مسئولانی که بر مسند قدرت و مدیریت هست ضعف دارند. کم می گذارند قدرت آن مسئولیت را نداشته باشند و تعصب کشوری و میهن دوستی ندارند، دلیلی نخواهد بود که من کشورم، وطنم و خاک سرزینم را دوست نداشته باشم، من درصحنه حاضر خواهم بود که در این مسیر درست افراد قدرتمند و شایسته ای را انتخاب می کنم که بیش از این به ایرانی بودنم افتخار کنم.

صبح امروز، رهبر معظم انقلاب، حضرت آیه الله خامنه (مد ضله العالی)، ریاست قوه قضاییه، رییس جمهور ... پای صندوق های رای آمدند و مردم را نیز دعوت کردند.

سرفراز باشی میهن من ....

 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">