مودت

وبسایت فرهنگی-آموزشی مودت

مودت

وبسایت فرهنگی-آموزشی مودت

مودت، جایی است برای علم آموزان، دانش آموزان، و علاقه مندان به مطالب فرهنگی در حیطه های گوناگون. شما در این جا مطالب آموزشی و درسیT مطالب علمی ادبی مختلف مثل شعر، مقاله مطالب چندرسانه ای فرهنگی مثل موسیقی، مداحی، مولودی خواهید یافت.

آخرین نظرات
  • ۲۲ آذر ۹۷، ۱۷:۳۱ - سیّد محمّد جعاوله
    احسنت
  • ۱۰ آذر ۹۷، ۱۳:۳۰ - نگار جهانشاهی
    عالی

شهادت سردار قاسم سلیمانی

جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۰۵ ب.ظ

سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران، محبوب دل ها، به درجه شهادت نائل گردید.

قاسم سلیمانی+ عکس

سردار قاسم سیلمانی صبح امروز 13 دی ماه 1398 در نزدکی فرودگاه بین المللی عراق مورد هدف پهباد بدون سرنشین امریکایی قرار گرفت و به همراه سه تن ایرانی و داماد خود و فرماند حشد العربی عراق به شهادت رسیدند. سایت مودت نیز از صمیم قلب شهادت این بزرگوار رو خدمت تمامی دوستداران صلح و نظام جمهوری اسلامی تسلیت عرض میکند.

محل شهادت قاسم سلیمانی

پس از شهادت ایشان سردار قاآنی طی حکمی به عنوان جانشین قاسم سلیمانی انتخاب شد.

امریکا با رویای کدخدایی خود و طمع به دارایی های دنیا و ازجمله خاورمیانه با توطئه های خبیثانه خود، عامل اصلی ناثباتی امنیت در منطقه و کل دنیاست. امریکای خبیث با مستقر کردن نیروهای نظامی خود در جای جای جهان می خواهند دولت ها را به پیروی از خود مجبور کنند. امریکا یک دولت بی رحم است که برای رسیدن به اهداف شوم خود،  جان و مال هزاران تن از مردم بی گناه توسط مزدوران و دست نشانده های امریکا به خطر می اندازد.

جمهوری اسلامی ایران هیچگاه زیر بار تهدیدها و توطئه های دشمن نخواهد رفت و همیشه درجستجوی امنیت کشور و منطقه اقدام های لازم را انجام خواهد داد.

آمریکا کسی است که نه به حقوق بشر پایبند است و نه به عقل و انسانیت و همین مذاکره با آن را غیرممکن ساخته است.

به امید اصلاح و صلح جهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">