مودت

وبسایت فرهنگی-آموزشی مودت

مودت

وبسایت فرهنگی-آموزشی مودت

مودت، جایی است برای علم آموزان، دانش آموزان، و علاقه مندان به مطالب فرهنگی در حیطه های گوناگون. شما در این جا مطالب آموزشی و درسیT مطالب علمی ادبی مختلف مثل شعر، مقاله مطالب چندرسانه ای فرهنگی مثل موسیقی، مداحی، مولودی خواهید یافت.

آخرین نظرات
  • ۲۲ آذر ۹۷، ۱۷:۳۱ - سیّد محمّد جعاوله
    احسنت
  • ۱۰ آذر ۹۷، ۱۳:۳۰ - نگار جهانشاهی
    عالی

در مراسمی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، هشت فروند بالگرد، به دستگاه های لشکری و کشوری تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع، در صد و بیست و دومین روز از سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» با حضور سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، 8 فروند بالگرد که کار ساخت و تعمیرات اساسی آن در شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران (پنها) وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام شده است به دستگاه های لشکری و کشوری تحویل داده شد.
بالگردهای نظامی و امدادی تحویل داده شده عبارتند از : 5 فروند بالگرد EP 412 منطبق با فناوری های روز دنیا برای بهره برداری در سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، تعمیر اساسی اولین فروند بالگرد میل 171 و تحویل آن به نیروی زمین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز اتمام ساخت 2 فروند بالگرد 206 و214 که با انجام مراحل تست پروازی آماده تحویل به نیروی زمینی سپاه پاسداران است.
وزیر دفاع در مراسم تحویل دهی این بالگردها گفت: این اقدام جهادی که در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و مأموریت وزارت دفاع در پشتیبانی موثر از نیروهای مسلح و همچنین بهره گیری از ظرفیت های بخش دفاع برای تأمین نیازمندی های بخش غیر نظامی کشور صورت گرفته نشان از توانمندی های بالای متخصصان افتخار آفرین سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و عزم آنان برای تأمین نیازمندی های کشور با اتکاء به ظرفیت های بومی است.
سردار دهقان تأکید کرد: بحمدالله این روند به طور مستمر و با جدیت در همه صنایع دفاعی وابسته به وزارت دفاع در حوزه های دریایی، زمینی، هوایی ، پدافند هوایی، فضایی ، موشکی ، الکترونیک و فناوری های نوین ، با هدف ارتقاء روز افزون توان دفاعی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در جریان است و جنگ روانی و شانتاژ تبلیغاتی دشمنان تأثیری بر این روند پویا ، زنده و رو به رشد نداشته و نخواهد داشت.

irinn.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">