مودت

وبسایت فرهنگی-آموزشی مودت

مودت

وبسایت فرهنگی-آموزشی مودت

مودت، جایی است برای علم آموزان، دانش آموزان، و علاقه مندان به مطالب فرهنگی در حیطه های گوناگون. شما در این جا مطالب آموزشی و درسیT مطالب علمی ادبی مختلف مثل شعر، مقاله مطالب چندرسانه ای فرهنگی مثل موسیقی، مداحی، مولودی خواهید یافت.

آخرین نظرات
  • ۲۲ آذر ۹۷، ۱۷:۳۱ - سیّد محمّد جعاوله
    احسنت
  • ۱۰ آذر ۹۷، ۱۳:۳۰ - نگار جهانشاهی
    عالی

از رونالدو نمی ترسیم|سامان قدوس

پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۱۵ ب.ظ

وینگر دو رگه‌ی فوتبال ایران مدعی است هم‌تیمی‌هایش تفکری برای ترک زودهنگام روسیه ندارند.


سامان قدوس در دیدار‌ اول ایران مقابل مراکش با زیرکی زمینه ساز گل ایران شد و در‌ جدال برابر اسپانیا اما فرصت کمی به دست آورد.
او در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: بله. ما خیلی شانس داشتیم، خیلی خوب بازی کردیم ولی آنها یک شانس داشتند که آن گونه گل زدند. ما خوب بودیم و فرصت مناسبی به دست آوردیم.


او در پاسخ به این سوال که بازی برابر پرتغال برای ما چگونه رقم می‌خورد، گفت: فکر کنم اگر مثل اسپانیا خوب بازی کنیم ان شاء الله پرتغال را ببریم. ما می‌خواهیم اینجا بمانیم.

 

قدوس درباره اینکه چه مقدار شانس برای صعود تیم ملی به دور بعدی جام جهانی که هرگز برای ما اتفاق نیفتاده است، قائل است؟ گفت: این دستاوردی بزرگ و تاریخ سازی برای تیم ما می‌شود که از گروه بالا برویم و همچنین مردم ایران. شکست پرتغال در ذهن ماست. شما این را بدانید که ما انگیزه و قدرت کافی را داریم.

 

هافبک تیم ملی درباره دلیل اینکه به عنوان بازیکن ذخیره برابر اسپانیا به میدان رفت اما هنوز همانند تیم باشگاهی با شوت‌هایش هواداران ایران را شگفت‌زده نکرده است، گفت: هنوز بازی نکردم که مانند بازی‌های باشگاهی شوتزنی کنم. اگر شانسی برای شوتزنی داشته باشم حتما این کار را انجام می‌دهم. من هنوز فرصتی نداشتم و اگر بازی کنم حتما این هم اتفاق خواهد افتاد.


او همچنین درباره اینکه می‌گویند بازی برابر پرتغال و البته کریس رونالدو ترسناک است، اینچنین واکنش نشان داد: نه...نه...نه، به هیچ وجه اینگونه نیست. او یک بازیکن خیلی خوب است ولی هیچ کدام ما از او نمی‌ترسیم. ما قول می‌دهیم این بازی را ببریم و از اکنون تمام استراتژی و تفکر و ذهن ما روی این اتفاق تاریخی است.


قدوس در پایان در واکنش به اینکه این تیم در صورت صعود اتفاقی تاریخی ماندگار را ثبت خواهد کرد گفت: این چیزی است که همه ما به دنبال آن هستیم. هواداران ایرانی مرا در استادیوم‌ها شگفت‌ زده کردند. ما می‌خواهیم اتفاقی بزرگ رقم بزنیم و در کنار حمایت آنها به این موضوع خواهیم رسید و ان شاالله ۲۵ ژوئن این اقامت را تمدید خواهیم کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">