مودت

وبسایت فرهنگی-آموزشی مودت

مودت

وبسایت فرهنگی-آموزشی مودت

مودت، جایی است برای علم آموزان، دانش آموزان، و علاقه مندان به مطالب فرهنگی در حیطه های گوناگون. شما در این جا مطالب آموزشی و درسیT مطالب علمی ادبی مختلف مثل شعر، مقاله مطالب چندرسانه ای فرهنگی مثل موسیقی، مداحی، مولودی خواهید یافت.

آخرین نظرات
  • ۲۲ آذر ۹۷، ۱۷:۳۱ - سیّد محمّد جعاوله
    احسنت
  • ۱۰ آذر ۹۷، ۱۳:۳۰ - نگار جهانشاهی
    عالی

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، این سازمان طی بیانیه ای 22 بهمن‌ را روز تکمیل نعمت‌ الهی ولایت و عید حقیقی ملت بزرگ ایران اسلامی اعلام کرد.

در ابتدای این اطلاعیه آمده است؛

با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، امروز گفتمان منحصر به فرد انقلاب اسلامی، جهانی شده است و این گفتمان، نظام‌های استکباری را به چالش عمیق فرو برده که به جرات می‌توان گفت؛ بیداری اسلامی و اعتراضات مردم در اکثر نقاط دنیا که همان مبارزه با سلطه، زور و ستم و بی‌عدالتی هاست، نشأت و الهام گرفته از گفتمان انقلاب اسلامی است.

در ادامه این اطلاعیه، 22بهمن‌ماه را به مناسبت و فرصت مبارکی که در آن تجلی ایمان، اراده حضور آگانه و مشتاقانه در بیعت مجدد با ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) به جهانیان نمایش داده می‌شود، توصیف و اضافه شده است:

امسال نیز ملت غیور و با بصیرت ایران اسلامی درسی‌وهشتمین سالروز پیروزی انقلاب که دشمنان قم خورده، همچنان با طراحی سناریو‌های مختلف به دنبال ایجاد التهاب، تشنج‌آفرینی و اختلاف‌افکنی هستند، همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور و شوق خود در راهپیمایی 22بهمن پاسخ تهدیدات، توهمات، سخنان تفرقه‌افکن دشمنان را خواهند داد.

در پایان اطلاعیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت رشید، دشمن‌شناس و انقلابی ایران اسلامی برای شرکت گسترده درراهیپمایی یوم‌الله 22 بهمن در سراسر کشور، تاکید شده است؛

ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور با شکوه و انقلابی خود در جشن بزرگ 22بهمن ضمن تجدید میثاق دوباره با آریمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و ارزش‌های والای نظام م مقدس جمهوری اسلامی و بیعت مجدد با ولایت فقیه و رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای عزیز فریادگر این حقیقت راستین خواهند بود که در دوره پسابرجام با وحدت و اتحاد، یکدلی، هوشمندی و مراقبت نسبت به توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان در این مسیر خطیر و دشوار، لحظه‌ای ازمکر و ترفند‌های آنان غافل نخواهند شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۱
HOSSEIN,A

نظرات  (۱)

۲۲ بهمن ۹۵ ، ۰۲:۰۰ سیّد محمّد جعاوله
زیبا و خواندنی
متشکرم.
پاسخ:
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">